Aquest servei inclou
- Assistència Online il·limitada durant horari laboral.
- Un tècnic de SIC al seu servei durant les hores i en la forma que més s’ajustin a les seves necessitats
- Pagament mensual. No requereix permanència. Renovació anual, amb augment de preus segons l’IPC.
Compti amb un departament informàtic propi, que li garanteix la ràpida intervenció i la constant optimització.
Aquesta modalitat de manteniment aquesta ideada per a aquells clients que necessiten una intervenció ràpida davant qualsevol fallada o avaria informàtica.
En aquests casos SIC, disposa d’aquest tipus de manteniment preferent, per la tranquil·litat del client i de la seva empresa, la qual es trobarà ben coberta davant de qualsevol problema informàtic, incloent revisions periòdiques i control remot de servidors centrals.
Davant de qualsevol puntual avaria l’ordre d’intervenció seria el següent:
Telefònic: Es disposarà d’un número de telèfon, on en horari d’oficina, un tècnic l’atendrà i intentarà donar-li una solució immediata al seu problema.
Remot: S’establirà un enllaç de comunicació amb el client a través de VPN, Internet, o Assistència Online. D’aquesta manera SIC podrà accedir als seus equips sense necessitat de desplaçar al seu domicili o empresa, solucionant el problema en el menor temps possible, minimitzant així el temps d’intervenció i evitant causar demores innecessàries.
Presencial: En l’últim cas, si no es pot resoldre en qualsevol dels dos plantejaments anteriors, un tècnic es presentarà a les instal.lacions del client, en el període de temps especificat en cada manteniment.
Nota: Totes les intervencions esmentades anteriorment es restaran del temps i desplaçaments contractats.