Aquest servei inclou:
- Resposta en 24 hores (servei a distancia)
- No requereix permanència
- El client ha de triar un dels packs predefinits (Pack 10 hores, Pack 20 hores, etc …)
- El pagament es realitza en el moment d’adquirir el pack.
- El seu període de caducitat és d’un any. No hi ha possibilitat d’acumular pack amb el seu període de caducitat finalitzat.
Descripció
Avaluï i optimitzi el seu sistema informàtic, és la millor garantia per prevenir futures dificultats.
Aquesta modalitat de manteniment està ideada per aquells clients que tenen petites pimes i no volen un contracte de manteniment mensual.
En aquesta modalitat el client disposa de diferents packs que cobreixen unes hores determinades d’assistència tècnica, que el client pot consumir segons les seves necessitats, sense preocupar-se per estar subjecte a pagaments mensuals concrets.
- Pack 10 hores: 491,80€ + IVA
- Pack 20 hores: 917,51€ + IVA
- Pack 30 hores: 1277,12€ + IVA
L’ordre d’intervenció en aquest tipus de manteniment és el següent:
Telefònic: Es disposarà d’un número de telèfon, on es podran comunicar les incidències o realitzar consultes, en horari d’oficina.
Remot: El tècnic es conectarà al client mitjançant un dels nostres sistemes de connexió online (TeamViewer o Rustdesk). D’aquesta manera SIC podrà accedir als seus equips sense necessitat de desplaçar-se al seu domicili o empresa, solucionant el problema en el menor temps possible, minimitzant així el temps d’intervenció i evitant causar demores innecessàries.
Presencial: Si no es pot resoldre en qualsevol dels dos plantejaments anteriors, un tècnic es presentarà a les instal.lacions del client, s’aplicarà tarifa de desplaçament a part.
Nota: Totes les intervencions esmentades anteriorment restaran hores dels packs contractats.